Prema poslednjim finansijskim izveštajima podnetim Agenciji za sprečavanje korupcije, Srpska napredna stranka (SNS) je prošle godine prijavila impresivnih 616.333.743,02 dinara potrošenih na oglašavanje tokom izborne kampanje. Nasuprot tome, Socijalistička partija Srbije (SPS) za isti period potrošila je značajno manje – 217.258.931 dinara.
Analizirajući troškove SNS-a, primećuje se da je najveći deo novca, odnosno 184.492.635,60 dinara, otišao na Radio-televiziju Srbije (RTS), dok je Pink Media Group dobila 171.888.035,89 dinara za reklamiranje tokom kampanje za parlamentarne izbore. „Hepi“ televizija i TV Prva su takođe dobile značajne sume, 71.662.378,08 dinara i 56.257.632 dinara, redom.
Sličan obrazac trošenja novca na oglašavanje primetan je i kod SPS-a, gde je najveći deo sredstava, 58.367.948,68 dinara, otišao „Pink media group“. Sledeći na listi je Radio-televizija Srbije (RTS) sa dobijenim iznosom od 40.659.954 dinara.
Osim televizijskih i radio stanica, SNS je značajna sredstva uložila i u internet portale poput Informera, Color Media International, „Republika“ i Srbija Danas, dok je SPS takođe podržao nekoliko medijskih platformi, uključujući Kurir portal, espreso.rs, mondo.rs i Blic.
Pored troškova za medijsko reklamiranje, obe stranke su izdvojile značajne sume za reklamni materijal i publikacije. SNS je potrošio 213.435.503,78 dinara, dok je SPS izdvojio 19.625.061 dinara za dizajn, izradu, štampu i distribuciju materijala.
Ovi podaci jasno pokazuju razlike u pristupu i strategiji oglašavanja između SNS-a i SPS-a tokom protekle izborne kampanje.






